marți, 28 septembrie 2010

BUCUREŞTIUL ANILOR '50-60

Aceste prime construcţii de blocuri au fost realizate pe terenuri virane, fără demolări costisitoare, distrugerea oraşului vechi şi drame umane. Acestea au urmat după anii '70-80.

SPITALUL BRÂNCOVENESC ŞI HALA UNIRII NU MAI EXISTĂ ASTĂZI



STADIONUL 23 AUGUST CONSTRUIT ÎN ANII 1952-53, AFLAT ASTĂZI ÎN PLINĂ MODERNIZARE

CARTIERUL VIILOR (ASTĂZI PIAŢA EROII REVOLUŢIEI)

CARTIERUL FERENTARI CONSTRUIT PRIN ANII 1953-55

CUM SE CIRCULA ÎN BUCUREŞTI ÎN CUMPLITA IARNĂ 1953-1954

2 comentarii:

  1. sunt acestea imagini si din viata mea/Am muncit pe santierele patriei în irigaţii de care s-a ales praful şi pulberea precum şi de industria noastra devenita "mormanul de fier vechi" a lui petre roman.In revista literara "Dor de Dor"pe care o finalizez chiar in aceste zile am surprins aceste momente ale anului 1954 dar si din 2012.Sufletul meu este plin de mila acestor emanati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru blog! Foarte frumoase imaginile din aceasta postare. Imi plac si citatele pe care le-ati ales pentru blog.

    RăspundețiȘtergere